Client Portal Login | Contact | Disclaimer | Sitemap
 


 

Behandeling van reparaties

Wanneer u een product door ons wil laten repareren, dienen wij een aantal gegevens van u te ontvangen. 

Om de afhandeling zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, werken wij met een retour- en reparatieformulier.

Heeft u een reparatie?

Dan verzoeken wij u vriendelijk om hier het retour- en reparatieformulier te downloaden. Indien u deze volledig ingevuld en ondertekend retour zendt tezamen met het complete artikel en een kopie van de factuur, dan kunnen wij uw reparatie direct in behandeling nemen. Heeft u een artikel van Sennheiser of Gigaset die u ter reparatie wilt aanbieden, dan dient u de onderstaande procedures te volgen.

SENNHEISER reparaties

LET OP: Sennheiser introduceert een nieuw systeem voor reparaties van alle audiologie producten.

Te repareren Sennheiser artikelen mogen vanaf heden rechtstreeks bij Sennheiser aangeboden worden. De reparaties dienen dus niet retour gezonden te worden aan Battery Benelux.

Meer informatie over deze procedure en de door Sennheiser gestelde voorwaarden vindt u hier. Mocht u vragen hebben omtrent deze procedure, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

GIGASET reparaties

 De procedure met betrekking tot reparaties van Gigaset artikelen vindt u hier

 


ClientPortal Login

Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen login? » Login aanvragen

Zoeken